onsdag 4 mars 2009

Mitt första inlägg

Hej!

Detta blir mitt första inlägg, så jag tänkte inte skriva något särskilt mer än kanske lite om varför jag egentligen börjar blogga. Det var inte ett helt enkelt beslut, men jag känner att jag har på sista tiden gått och burit på lite för många politiska tankar som inte mina vänner orkar ha östa över sig, så då får jag spy ut dem här istället!

Sedan är det väl så att FRA, IPRED och Pirate Bay-rättegången är det som fått mig att verkligen få tummen ur röven och börja skriva. Inte för att jag egentligen tror att jag kan förändra något, (jag har ju inte ens några läsare än), men jag kan i alla fall få utlopp för lite frustration. Och om det hela nu skulle gå åt helvete, och vi om femton år finner oss fast i Eurovjetunionen, och det enda vi har att glädja oss åt är ett smutsigt glas vodka... Då ska jag kunna säga: Jag skrev i alla fall en blogg.

Så med de här lite halvdystra tankarna hälsar jag er välkomna till min blogg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar